tillbaka igen

svar till anna: hmm, okej. tyckte väl att den inte va så speciell. antar att sara inte vet vilken som är godast :P du får helt enkelt visa mig nästa gång jag är i linkan och det vankas mys :D

nu är jag hemma igen, körde hem :) tycker verkligen det är skitkul att köra bil :D
farmor bjöd på lunch, tack farmor! satt på en altan med utsikt över sjön i solskenet, kan det bli bättre? jag käkade en jättegod skaldjurssallad. Det va nån Stranddag där med så det va öltält och scener å grejer men just då så va det inget folk där.
Putte i parken är det där nu med, vi åkte förbi och kollade. Farmor och farfar visade oss i tidningen hur det såg ut och gräsmattan på tältområdet va inte gräs mer efter regnet, det va lera :S gummistävelförsäljningen hade tydligen gått upp under denna helgen :P
åkte tillbaka och släppte av farmor och pappa sen åkte jag och sara in till stan för att kolla lite :) tyvärr har dom inget vidare utbud på affärer i karlskoga :S bara HM som man handlar på sen fanns det iofs lindex, kappahl och JC men det är sällan jag hittar nått jag gillar där inne tyvärr :(
när vi kom tillbaka åkte vi hem till Monica (pappas faster) och Roland och fikade :) dom bjöd på bullar, kex, mazariner och nån slags mjuk kaka som Monica bakat för att skulle komma :P den va god!

sara kommer snart, då ska vi dricka lite vin (nu ska jag fasen lära mig!) sen kommer zandra också och kanske sandra, kuuul! blir nog strandgatan ikväll så det blir ändå en ganska chill kväll med en massa skitsnack :D

XOXO


utsikt från altanen där vi käkade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0