thn..igen

då var man tillbaka i trollhättan igen. gick väldigt smidigt att åka förutom på dom ställen där dom asfalterade men det får väl gå :)

jag och gustav köpte varsin pizza när jag kom hem från röntgen :D det va gott! tack älskling <3

har inte så mycket att säga, ska jobba tidigt imorgon så jag ska väl kanske gå och lägga mig snart, börjar bli trött.

köpte en Merci chokladask till pappa när jag kom hem som tack för att jag fått låna bilen så mycket :D är jätte tacksam för det! han blev glad för den och det va ju meningen :D

har lyssnat en del på Metallica under denhär resan, pappa hade nån skiva i bilen och den va riktigt bra :D har fastnat för 3 av låtarna men jag vet bara vad en av dom heter :S tror nog alla skulle veta vad den jag vet heter, Nothing else matters :D

får återkomma när jag frågat pappa vad skivan heter.

om ni inte hört den, vilket jag ju tror att ni har, så finns den här.

Kommentarer
Postat av: sara

"sad but true" är bra :D

2009-08-04 @ 21:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0