the!

nu ska jag ta och kila ut med barro :) gustav brukar alltid ta honom på kvällarna och jag på mornarna annars men jag kände att jag ville ligga kvar i sängen lite extra länge imorgon bitti :D

vi har precis sett klart på Taken, såg den med kim och kim tidigare i sommras men den va så bra så det gick att kolla igen, gustav hade inte sett den. till det käkade jag en macka och drack en mugg med the och efter det blev det lite grönsaker med dipp, mys! :D
varför har jag inte fattat förrns nu hur gott det är med the? :O när vi storhandlar nästa vecka så ska jag köpa med riktigt the hem :D inte sånt i påse utan lösvikt (heter det så?), supergott! har druckit en mugg varje kväll denhär veckan men jag har bara en smak hemma så jag borde köpa några till så man har att välja på :D

barro nu då och sen TV i sängen :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0