tavlor

hittade ett par nya vinterstövlar, wii! :D tanfärgade precis som jag ville. ett par Björn Borg så det är nog bra kvalité men det bästa va att dom va på rea. fanns bara ett par kvar och det va min storlek :D ibland har man tur! nedsatta från 1400 till bara 500, vilket kap :D
och så var det ju det här med bilder då :P får se om jag orkar annars är det nog inte hela världen.

hittade en skitfin tavla på IKEA :D ska köpa den imorgon efter skolan + 2 långa smala att ha på varje sida om den, kommer bli kanon :D
skola imorgon alltså, börjar dock kl 13 med lite info bara så det blir en mjukstart :D hoppas jag kan vara med nästa vecka också för då ska vi börja med injektionsgivning :D I'm in heaven!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0