plugga

igår när jag kom hem så åkte vi direkt till skogssjön och badade med barro :) det va varmt ute men lite molnigt. regnade lite på kvällen men inte som det gjorde i thn vad jag har hört :)
hörde även på radion imorse att östergötland ska få fint väder ett tag till medans övriga sveriga kan räkna med regn :D hihi.

var hos veterinären med barro imorse, kl 8 skulle vi vara där. man märker verkligen att han gillar att gå dit för det luktar ju så gott överallt :P han vet inte riktigt vart han ska nosa först. röntgen stog på schemat för honom idag så han fick lugnande annars skulle det inte gå :P han blev så lugn så det enda han orkade var att andas typ. ni skulle sett hur han såg ut när dom skulle röntga hans höfter, haha :P då la dom honom på fygg i nån avlång U formad kudde så han skulle ligga still så utan att vi behövde hålla i honom, han såg helt död ut :P tungan hängde utanför, läpparna hängde och pannan rynkade så att ögonen va stängda :P
så innan vi lyfte ner han från bordet så fick han uppvaknande eller vad man ska kalla det, då orkade han iallafall morra lite när vi lyfte honom, det är inte så populärt annars :P
tog kanske 20 minuter innan han började piggna till och när han väl stod upp igen så var det ostadigt. han vingade fram som någon som är full :P
ända sen vi kom hem har han legat på golvet och för att ens se att han lever så måste man kolla att han andas, han rör sig inte :P sååå trött!
han va ute för snart 6 timmar sen men han visar inga tecken på att ens vilja gå utanför dörren.

har skrivit ner alla resor jag gjort fram och tillbaka till sjukhuset sen i oktober. vi ska skicka in det till försäkringsbolaget så att vi får ersättning för det :)

nu ska jag plugga, om jag får tummen ur :P kl 18.30 kör jag igång med träningen igen :D gööööött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0