Lundby

svar till Linnéa: taaack! fortsätt håll tummarna så lovar jag att höra av mig så fort jag vet mer :)

packade väskan och åkte till lunbybadet. simmade lite men ville inte lämna mina värdesaker utan tillsyn för länge så jag solade mest sen och löste korsord :) shit vad varmt det är!!
tror jag tar en dusch senare ikväll, ingen idé att göra det nu för man blir lika svettig igen. vi ska ut med barro när gustav kommer hem med och då lär man bli varm.

gustav ringde förut när jag solade och frågade om jag ville käka med han och annike på deras rast så det gjorde jag :D käkade en kycklingsallad, gustav käkade kebabrulle och annike en kebab med bröd. ville inte äta allt för mycket eftersom vi ska käka lövbiff sen ikväll :D jordgubbar till efterrätt, mmm!

funderar dock på att ta en glass :D 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0