läggdags

har precis duschat så nu ska jag snat gå och lägga mig i sängen och kolla på Beck som börjar om typ 10 minuter :) har nog redan sett den men i brist på annat så får det väl gå :)

blev inte så mycket plugg idag. ALLT är roligare, så idag bestämmde jag mig för att dammsuga under sängen :P ni vet ju hur våran säng ser ut, från vägg till vägg ungefär så den är bred + att man inte kommer åt med den nya dammsugaren så bra så det samlas en del hundhår. vi har dessutom satt ihop dom med sånna där tvingar eller vad det heter, ni vet sånt man använde i träslöjden när man skulle limma ihop något och sedan vänta på att det torkar? tror nog i vet. såg att den hade trillat ner så jag bad gustav lyfta upp ena änden på först den ena sängen och sen den andra :) det såg nästan ut som en svart heltäckningsmatta där under :S usch! barro fäller ju så mycket att vi dammsuger varannan dag hemma och det hjälper typ inte. så både jag och gustav kom fram till att det inte alls va jobbigare än vanligt att bara lyfta upp fotändan på sängen för att dammsuga :P så för att komma ihåg detta så har jag skrivit upp i min kalender när det är dags att tammsuga under sängen, haha! smart va? :P

imorgon tar jag tåget 10.08 in till inköping för att plugga med sara och anna :D får nog en hel del mer gjort när jag är med några andra som också pluggar, blir lite roligare då :D
funderar på att gå från stationen till sara om det inte regnar, kan vara skönt med en promenad :D tar nog nån timme att gå. sara funderar på att möta mig så det vore trevligt. förberedde mig genom att skriva ut mitt kompendie så jag slipper släpa med datorn :) smart igen!

träningen förut gick kanon :D ganska jobbigt men nya pass. coren var helt ny så jag vet inte om det berodde på att jag inte tränat på 6 veckor eller om den helt enkelt blivit jobbigare :P tror det har blivit jobbigare för så jobbig var den inte första gången jag körde :D gött! magrutor here I come, typ :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0