IKEA

igår var jag och linda i linköping och käkade skitgod mat :D Yogi tror jag det hette, indisk mat. kul att prova något nytt. detta måste vi verkligen göra om :D
dock var det inte så populärt att jag åkte men det är ändå jag som har opererats och det är bara jag som kan känna vad jag orkar och hur ont jag har. däremot kan jag förstå att ni inte ville men jag tänker inte isolera mig hemma. jag tror att ni tror att jag har ondare än jag har. sen är det inte alls så att jag inte uppskattar att ni hjälper mig bara för att jag åkte, jag uppskattar det sååååå otroligt mycket.
jag kan inte alltid lyssna på allt ni säger även om det mesta är vettigt, jag måste få begå mina egna misstag och jag kan lova att igår va inget misstag :D jag hade som sagt jättekul!!

nu ska vi in till IKEA i lkpg. jag tänkte gå runt och kolla lite. skulle vilja ha en stor tavla att sätta över sängen eftersom vi har möblerat om så att huvudändan inte står mot fönstret längre :) kan visa nån dag hur jag menar.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0