hemma igen

då var man hemma från stockholm igen :) vi har haft en kanonhelg! bara tagit det lugnt, ingen stress, bra väder och allt man kan önska :P
i fredags shoppade vi lite sen käkade och sedan tog vi det lugnt på hotellrummet och sedan i hotellbaren :)
på lördagen blev det en del promenader. gick genom gamla stan till söder, gustav hade hittat nån bra skivbutik där så vi gick dit. han hittade iallafall en skiva ahn ville ha, bra det för det va en bit dit :P
sen gick vi till grönan. kanonväder + sommarkrysset = mycket folk! åkte iallafall den ny Insane och den va rolig, dock väldigt kort. tror vi åkte typ 6 eller 7 saker sen såg gustav en lapp där det stog att om man åker minst 5 saker så tjänar man på åkband så då kände vi att vi kunde gå med gott samvete :P tog nån cider/öl + mat för ett par hundra innan vi gick, gott! :D från sommarväder till typ höstväder på kvällen. satte oss på en uteservering i gamla stan innan vi gick tillbaka till hotellet. väl framme där så började det regna så det va ändå tur att vi gick när vi gick :)
satte oss i baren igen och chillade lite sen bestämde vi oss för att gå till 7 eleven och köpa med mat upp på rummet :D blev kycklingwook, den är såå god! käkade maten framför TVn sen somnade vi :D

vi har verkligen bara tagit det lugnt hela helgen :D gått och lagt oss runt 00 och upp vid 10 så vi är utvilade :D god frukost på espressohouse med :D kan rekommendera frukostmackan med skinka :D kan även rekommendera subway!! :D första gången jag käkar där men verkligen inte sista. som tur är finns det i lkpg med :D

ska också tillägga att jag lyckades se en av kändisbloggarna, haha :P krillebooi om ni vet vem det är? brukar inte läsa hans blogg men jag vet vem det är, tror han heter kristoffer rahlenfeldt (http://rahlenfeldt.blogg.se/). såg han på bussterminalen.

när jag kom hem så låg det ett brev från sjukhuset där :D wii! den 23e (alltså söndag om en vecka) så ska jag läggas in, kl 10 på morgonen. själva operationen är dagen efter dock kan den bli uppskjuten om dom får in nått akutfall eller nån skada :( hoppas inte, vill inte vänta mer.

fick med nån broshyr om vad som händer innan och efter oerationen, orkar dock inte skriva allt här. funderar på att totalvägra urinkatetern!!!! fattar ni?! urinkateter! jag är 21 bast och ska inte ha urinkateter. allt som har med integritet att göra är som bortblåst :O få en slang uppkörd i urinröret, no way! har vart med när dom hjort det på jobbet och praktiken och varje gång jag vart med så har jag hoppats tyst för mig själv att det aldrig ska hända mig! måste fråga om man verkligen måste men som jag fattade det i baroshyren så kommer det göra för ont att gå upp ur sängen så man kanske måste?
men vad händer då när man ska göra nummer 2 om man ska prata lite finare :P ska dom använda ett bäcken då eller? no no no no no!!! nej nej nej nej! tänker inte gå in på vad det är.

nu ska jag kolla på friidrott :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0