hemma igen

blev utskriven idag så nu är jag hemma :D ni får dock vänta med bättre uppdatering och bilder tills imorgon, orkar inte nu. måste ladda kameran för att få in bilderna i datorn med så det känns som jag lika gärna kan lägga ner mer tid på det imorgon.

vill tacka för alla fina ord jag fått från sååå mycket folk :D det värmer otroligt mycket! det tråkiga var att jag inte fick ha mobilen på inne på rummet så jag har sett alla sms idag, hade gjort mig ännu starkare att se dom när jag hade som mest ont men jag uppskattar verkligen allt! :D

nu ska jag ta det lugnt och kolla lite på TV.

imorgon lovar jag bilder på lite shopping jag han med idag, bilder från sjukhuset och bilder på operationssåren :) om jag ska leva med dom ärren så ska jag fasen bli miljonär på köpet :P''

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0