hemma :D

fick ta bilen av pappa redan igår så inatt har jag sovit hemma med gustav och barro :D vi låg och kollade på TV och käkade vindruvor, gott!
när jag gick kvällspromenaden med barro så började jag må dåligt :S den kom sjukt fort, kändes som jag skulle spy när som hellst. magen gjorde ont och så mådde jag illa, usch! så jag fick ställa in en hink vid sängen för det kändes verkligen som jag skulle spy när som hellst :O som tur är så hade det gått över imorse när jag vaknade :D

har vart ute med barro nu på morgonen, skittrött! ska ta och käka frukost nu och sen hoppa in i duschen, jag ser ut som en taggbuske i håret :P va tvungen att ha luvan uppdragen på promenaden förut.

kl 12.15 åker jag härifrån in till linköping för att få svar på mina blodprover. är lite nervös men är ganska säker på att dom ser bra ut :D eller jag måste vara säker rättare sagt, jag kan ju inte gå runt och tro att skiten är tillbaka då skulle jag ju må skit och det vill jag ju inte.
ska fråga lite om när jag får ta ut port-a-cathen också :D om det tar lång tid att få operationstid åså. vill verkligen ha bort den, inte så snyggt med en slang under huden på halsen. 
håll tummarna för mig nu!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag håller tummarna för dig gumman! Du får skriva hur det gick sen!

2009-08-03 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0