hälsa på?

vaknade typ halv 6 och kollade på klockan, insåg att det va långt kvar till 8 så jag gick på toa och somnade om. vaknade dock lite efter 7 och kunde inte somna om. barro hade hittat mina örhängen som låg på vardagsrumsbordet så nu är såklart en ploppen borta, fasen!
gick upp på toa igen men gick aldrig och la mig. borstade tänderna och la ner tandborsten i väskan.

så, nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 8, ska väcka gustav då för barro ska ut innan jag åker :) ville ha lite sällskap eftersom jag inte skuka vara hemma nu på två dagar.

jo, om ni vill komma och hälsa på mig så går det alldeles utmärkt :D idag mellan 14 och 19 och på tisdag samma tid. på måndag går det nog inte utan en massa krångel tyvärr.
Thoraxkliniken, avdelning 6. gå in i södra entrén och gå mot hiss C. vid hissen är det skyltat men det ligger iallafall på våning 12. tror nog det bara är att fråga efter mig i receptionen :D

nu ska barro ut.

puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Håller tummarna för dig.. tänkte komma o hälsa på dig på tisdag är de i linköping eller motalas sjukhus du är på? puss

2009-08-23 @ 16:12:56
Postat av: Tullan

Mina tankar finns hos Dig Fia. Du är stark, Du klarar allt. Puss på dig Fiasötis

2009-08-24 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0