god natt

ska snart borsta tänderna, tänkte bara säga god natt först. ska dock inte sova men tänkte stänga av datorn och kolla lite på TV :) om det nu är något bra men det är det väl säkert inte. är jäkligt trött med så jag kanske somnar ändå.

tack vare sara så har jag börjat lyssna på running to the edge of the world med marilyn mason :P den är faktiskt väldans bra! så ett tips såhär på kvällen om ni vill ha lite musikinspiration.

onsdag imorgon, vill bara att det ska bli söndag och sedan måndag så jag får operationen överstökad. orka vänta, vill komma igång nu om skiten är tillbaka så jag kan fortsätta plugga till våren i så fall :D

god natt!

ps. om du kollar riktigt noga mamma så ser du vykortet från er på kylen :D


orkade inte med att ha håret framåt. blev dock inte jättesnyggt att ha det såhär och det lär se värre ut imorgon men det är smällar man får ta :P hårspray fixar det mesta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0