god morgon

ligger i sängen med datorn på magen. skönt att inte behöva gå upp fast man är vaken :D
inatt vaknade jag vid 4 tiden och kunde inte sova, vet inte hur länge jag låg vaken men det kändes som en evighet.

ska snart gå upp och käka frukost, väntar bara på att mamma ska komma in med barro :) jag får ju inte gå ut med honom själv så därför är mamma här för att hjälpa mig med det tills gustav kommer hem igen :)

kollade klart på paris BFF igår :D spännande! mer än så kan jag nog inte säga eftersom sara kollar på det också och det kanske är nån mer som vill se så jag ska inte avslöja vinnaren. jag kan dick säga att den personen jag har hållit på sedan första avsnittet vann :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: sara

såg på sista avsnittet nu med :D oväntat med skitbra! har också hållt på honom hela tiden :P

2009-08-31 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0