fjortisblogg

igår när jag kom hem så var jag ju bara tvungen att läsa igenom alla bloggar jag läser :D och jajemen jag läser även dom så kallade fjortisbloggarna :P haha, dom är så dumme i huvudet så det blir kul att läsa. helt blåsta!
la dock märke till en sak och det va att alla tog upp Katrin Zytomeirskas uttalande i Vakna med The Voice den 27/8. Hon pratar om dom här fjortisbloggarna och dom blir helt till sig och tycker hon har fel. bla bla bla..
själv så tycker jag hon har såå rätt, haha!

kolla själva in klippet och vad hon har sagt :P


fan! jag får inte klippet att funka :O men om ni orkar och vill så gå in på youtube och sök på "Katrin Zytomierska hos Vakna med The Voice 2009-08-27 del 2/3".

kanske försöker igen lite senare om jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0