090817

nog för att det finns människor till allt men vafan..
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/sverige/allsvenskan/hammarby/article5652621.ab


god morgon.
har precis käkat frukost, blev en ostmacka men det får duga.

tänkte bara ta det lugnt idag innan vi ska till hunddagiset med barro :) innan man lämnar honom där så ska man åka dit med honom så att vi är med första gången och så att dom får hälsa på honom åså :) hoppas det kommer gå bra.

träna ikväll med, step och core. köpte nya träningsbyxor i stockholm, det behövdes vill jag lova. köpte även nya mjukisbyxor och en lång tjocktröja att ha när jag tränat klart :D kanon!

plugga ska jag göra med, tenta imorgon. tror dock att det kommer gå bra :D gustav förhörde mig igår och det sitter allt :) sen kommer man ihåg en del sen sist om inte annat så kommer det tillbaka ganska fort.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0