090813

låg i sängen till klockan va typ 11 idag :D pluggade en stunde sen kollade jag på ett avsnitt av andra säsongen av Paris Hilton's My new BFF innan jag gick upp.
gustav åkte iväg och jobbade imorse så han tog barro så jag kunde sova ut :)

känns som att jag har koll på det jag måste kunna inför tentan om jag bara får tänka nån minut innan jag svarar :D bara det att när gustav förhör mig så har han inte världens tålamod så det ska gå som på rinnande vatten i princip men det är väl bra det med :) för egentligen så ska jag ju kunna det så fort men jag har faktiskt 4 timmar på mig på tisdag :)

tänkte plugga lite till nu sen blir det mer Paris :) träning ikväll med. funderar dock på att hoppa över Step passet för det blir det 3e denna veckan eftersom dom ställde in aerobicsen i tisdags och körde step istället. blir lite enformigt. Coren är spikad iallafall men då måste jag ändå dit tidigare för att värma upp så det kanske är lika bra att gå på stepen med? har inte bestämt mig än men det blir säkert step :P

imorgon kl 10.46 tar vi tåget in till linköping för att sedan sätta oss på bussen mot stockholm :D 11.30 går den. vi får inte checka in förrns kl 15 så det blir lagom. tar nog en runda på stan imorgon och kollar affärer, jag vill ha en mjukisdress :D ska dock försöka att inte shoppa gärnet men nått måste det ju bli med tanke på alla affärer som finns där men inte här :D så kanske man blir ensam med att ha tex ett linne för en gångs skull :D
vi tänkte bara chilla imorgon kväll, dricka lite cider/öl och sedan gå ut nånstans och ta det lugnt :D
på lördag blir det grönan!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0