utgång

vi kände att vi ville hitta på något igår när vi satt och grillade men ingen, och då menar jag INGEN, i mjölby kunde eller ville så vi va heöt utelämnade :P sen ringde jag sara och frågade om hon och några till skulle ut och det skulle dom :D wohoo! dock skulle dom inte dricka något, mindre roligt. ringde zandra och frågade vad hon skulle göra och hon frågade om jag inte fått hennes sms men det hade jag ju inte :S dom skulle iallafall ut till linköpings nya uteställe mellan BK och Harrys och det bästa av allt var att dom hade fribiljetter :D och dom hade till oss med! kvällen va räddad :D fick skjuts in av linda, jättesnällt! sen fested vi som tusan på Slver eller vad det nu hette. helt okej ställe :D dock böev jag och gustav skittrötta vid 00 så vi drog med oss kim hem. pendeln fick det bli. jag hade ju mitt kort och gustav och kim drog en chansning och åkte gratis och det gick ju bra :D en skitkulkväll!!! men det bästa av allt, jag spenderade inte en enda krona :D haha! man blev till och med bjuden på en öl/cider/glas vin när man kom till stället :D

gick upp vid 11. ska käka frukost snart och sen börja plugga. tänkte skriva ett eget komendie på allt vi ska lära oss så jag har allt samlat på ett ställe :D sen lär jag ju mig medans jag skriver med, kalas vettni!

bilder från gårdagen kommer upp på bdb nån gång under dagen om jag orkar och om jag inte kommit in i ett riktigt bra pluggstim, kan man säga så? jaja...

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mysko att du inte fick mitt sms :S men men det löste ju sig som tur va :D. Det var väldigt roligt att ni kom :). Mycket trevlig kväll, och inte en krona spendera man. Det är fan 5 mjölkkor på de :D! Lycka till med pluggandet! Puss

2009-04-25 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0