trött

har vart ute med barro precis och klockan är inte ens halv 7. både jag och gustav ska iväg nu på morgonen så han får klara sig själv till halv 12 nu men det ska allt gå bra :D

tentan börjar 8.30 så jag tar tåget som går 7.28 så har jag en timme på mig :D efter tentan har jag lite dötid att ta kol på men jag ska käka bland annat, kanske kan käka med sara och zandra idag :D skulle va kul! måste inte vara i norrköping förrns kl 15, då ska vi ha basgruppsmöte om VFUn. kl 17 börjar jag jobba och slutar halv 22 ikväll så det blir en lång dag detta.

nu ska jag kolla igenom mina anteckningar till tentan innan jag käkar frulle..

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur gick tentan babe?! Var synd att vi inte fick käkat lunch ihop, det får bli någon dag här.. Ska du göra i helgen? Puss

2009-04-22 @ 21:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0