träna

pluggandet går frammåt men känner ingen motivation alls idag, seeeegt som attan! ska snart iväg och träna så jag hinner plugga i 40 minuter till :) får be gustav förhöra mig när jag kommer hem sen annars har han lovat att göra det imorgon och då ska jag bland annat repetera allt jag gjort igår, idag + lite nytt imorgon :D lite för att se hur mycket som fastnar och sjunker in..

träning snart då. aerobics och core blir det idag :D jag har sagt det förut men jag säger det igen, sååå sjukt kul! sofie hänger med hon också så det blir ännu roligare :D

börjar inte förrns kl 13 imorgon men funderar på att ställa klockan på typ 8 så jag hinner med allt plugg innan skolan och sen kan repetera efter :) tror det får bli så.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0