träna

har precis ätit efter att vi kommit hem från storhandlingen :) handlade mat för typ 1200 :O mycket! fast då är hundmaten med där men ändå, 200 mer än vanligt. frysen var väl extra tom antar jag :P

ska göra mig iordning för träning också, den börjar 18.30, box ska vi köra idag jag och sofe :D ska bli skitkul! sist vi körde så hade vi kul så jag har höga förväntningar :D bara jag inte får håll för att jag precis ätit men det får man väl stå ut med i så fall.

ska se om 5an har gårdagens greys upplagt på hemsidan när jag kommer hem sen, missade ju det igår när jag va på praktiken och det va tydligen ett spännande avsnitt :O får jag bara inte missa ju!!

imorgon blir det upp tiidigt för en sväng med barro innan jag drar iväg till skolan. slutar kl 15 imorgon så det rä heldag som gäller. tänkte plugga imorgon när jag kommer hem om inte annat så får jag plugga på lördag förmiddag, det löser sig :D 2 veckor kvar till tentan så jag är inte jättestressad än. jag är ju sån så jag vill läsa lite varje dag än allt 2 dagar innan.

nej, nu ska jag möta sofie om 20 minuret, dags att röra på sig..

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0