träna

har precis kommit hem från träningen. gustav kim och barro väntade utanför när jag slutade så vi tog en promenad hem :) stannade utanför supermarket, gustav ville ha glass och jag köpte en tablettask.

va på stan innan jag gick till träningen. jag va ute efter ett par nya tröjor men det är ju inget nytt att utbudet i mjölby är samma som noll i princip :P hittade dock en skitsnygg tanfärgad axelremsväska på lindex som jag slog till på istället för tröjorna :D får ta en sväng i linköping eller norrköping när jag fått mitt csn för att bättra på garderoben :D



nu ska jag käka macka. köpte färskt bröd till frukost imorse men åt inte allt så jag ska ta en bit nu :D resten tar jag imorgon bitti, goott!!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

snygg väska.

2009-04-20 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0