tenta :(

nu ska jag snart och träna igen, jag och sofie ska köra box :D ska bli kul att testan har aldrig gjort det. bara det inte är så mycket styrka för jag har världens träningsverk i armarna sen sist vi va där :P linda kunde tyvärr inte hänga med idag men nästa gång :D

får skynda hem och duscha för dom andra ska ut i solen och ta ett par öl :D mysigt! så jag ska göra dom sällskap så fort jag kan :D

som ni kanske har förstått så kuggade jag tentan :( ska hämta den imorgon för att se vad det va jag gjorde för fel sen är det bara att göra det bättre nästa gång :D va ganska deppig över det igår så jag sket i att plugga och mölade godis framför TVn istället :S men idag känns det bättre, 40% kuggade ju så jag va inte ensam. gansk amånga av 360 stycken. det säger en del om handledarna och kursen. kan ju inte ha vart nått fel på tentan utan på dom som lärt ut. jag menar i en basgrupp på 8 hade 6 kuggat va det en i min klass som berättade idag så nått galet var det ju, men men. nya tag :D

nu ska jag iväg och träna.

älskar dig gustav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0