städat

phuuu! nu är jag äntligen klar med städningen :D snart är tvätten också klar och då ska jag ta det luuuugnt! ska bara laga mat först :P

idag har jag alltså
- dammsugit, till och med bakom sofforna :P
- gjort rent dammsugaren grundligt så att den ska suga bättre :D tog isär lite delat för att få bort allt hundhår så nu är det bara laddningen kvar så hoppas jag att den ska suga bättre än innan annars är det bara att lämna tillbaka den för sådär kasst ska den ju inte suga, jaja.
- dammat i princip alla öppna ytor
- torkat dörrlister
- skurat av diskbänken
- dammsugit sofforna
- tvättat 7 maskiner tvätt
- vikt tvätt

har tyvärr inte hunnit göra rent toaletten än eller skurat golven, så svårt när barro är hemma för han vill ju bara leka med moppen :P

så nu när gustav kommer hem så ska jag fixa tacos tills ikväll och tacosallad till imorgon då vi ska vara borta hela dagen på MH test, eller vi tror att det är hela dagen. sen när maten är klar så ska jag kolla på robinson och bara ta det lugnt resten av kvällen :D blir väl en kvällspromenad med barro om jag orkar annars får gustav ta honom.

nu vill barro busa så jag ska väl underhålla honom en stund :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0