sool

fortfarande över 18 grader ute :D har vart en riktigt varm dag! gick som sagt upp till gustavs mamma. kim gjorde mig sällskap för vi skulle grilla :D guuud va gott det va med grillat!! satt i solen i typ 3 timmar men tror ändå inte att jag fick nån färg :( gustav däremot som vart ute sen 12 idag har fått bonnebränna på armarna :P
på vägen hem hade gustav inlines på sig så han åkte och barro sprang brevid :D i början gick det knappt för barro kunde ju inte låta inlinesen vara men sen efter ett tag så kollade han bara på dom och försökte inte bita i dom :P så nu ska gustav börja åka inlines med honom så han får bra med motion :D
ute har han varit hela dagen med och busat och sprungit så nu ligger han här bakom mig och flåsar och är helt död :P då vet man att han haft kul!

kom hem för en stund sen. skulle klippa barros klor på en gång så vi inte skulle glömma det. jag började utan gustav (gustav brukar alltis sitta brevid och ge han godis så han tänker på annat för annars vill han inte) och dom första 4 klorna gick bra sen började han morra åt mig sen bet han tag i min arm :O inte jättehårt som ett hugg men ändå inte löst. blev lite rädd först men visst att jag inte kunde vika mig i det läget så jag slängde ifrån mig klosaxen och tog tag i han och tryckte upp han mot väggen där han satt för att visa att det inte var okej. sen kom gustav och hjälpte mig med godis och då flöt det på som vanligt :D har han kanske börjat komma in i trotsåldern eller höll jag kanske för hårt i hans tass när han försökte dra tillbaka den? jaja, sånna dumheter ska han inte hålla på med.

nu är det snart robinsson med :D trodde att klockan bara va 18.40 men så var den ju 19.40 så nått plugg hinns inte med innan det börjar tyvärr, ska skriva klart kompendiet imorgon så det blir gjort.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0