snart

jajemen, ska snart börja göra mig iordning och kila ivög till skolan. 12 grader i skuggan så det blir kanske leggins idag och mina nya pumps :D där se du mamma, jag kan visst använda alla, varför skulle jag inte kunna ha dom i skolan?
eller ska jag ta ett par jenas och dom nya skorna? hmm..får se hur jag gör.

pluggat har jag gjort hela morgonen med, har barro att tacka för det :P han väckte mig halv 8 och efter en halvtimme med pussandes i ansiktet, på öronen och under armarna som han älskar så gav jag upp! gick upp och tog en promenad med honom. vi gick upp i parken så han fick springa av sig, det älskar han :D när vi skulle gå in så gick han ovanför muren utanför oss och nosade en massa sen när jag ropade på honom så stannade han och kollade på mig med en pinne i munnen, "snälla matte, kan vi inte gå upp i parken liiite till och kasta pinnar" ungefär så såg han ut och självklart kan jag inte säga nej till min älskling så vi gick upp igen :D

när vi kom in var han på jävulshumör den busen! upp i soffan hela tiden för att störa mitt pluggande och när han märkte att det inte funkade längre så hoppade han upp i sängen och tog mina vantar som jag sover med med handkräm under och kom ut i hallen och la dom framför sig och kollade på mig, 2 gånger gjorde han så sen stängde jag för till sovrummet, då gav han upp helt och gick och la sig :P

ett stort GRATTIS till min mamma som fyller år idag med :D :D

lyssnar på Fall out boys nya album med nu, visste inte ens att dom släppt nytt men sara tipsade på sin blogg, än så länge är jag nöjd :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0