ska det spela roll?!

va nyss inne i linköping för att hämta tentan och se vad jag gjort för fel. en del saker ser jag också fel i men andra är jag fundersam över. jag visste att min motivering var kass och det skrev jag också när vi skulle bedöma oss själva. sen va tillämpningen lite svag och det kan jag kanske hålla med om men man hade liksom inte tid, 3 timmar räcker inte :O sen var mina problemområden för lika, dom inehöll samma ord och nu när jag kollar på det igen så gör dom faktiskt det :S nått ord samma kan man ju ha men jag har mer än så, slarvfel som gjorts i stressen antar jag tyvärr.  
sen till det jag inte fattar: min röda tråd va tidligen svag, what? jag tycker att min röda tråg genom allt är tydlig och det tyckte min handledare med när vi gick igenom tentan efteråt. och det jag blev riktigt förbannad över var att min sista fråga tydligen inte va relevant och att den inte hade med HEL att göra över huvud taget?! vart fick hon det ifrån hon som rättade? HEL står för Hälsa, Etik, Lärande och min sista fråga handlar om ETIK och lagen vilket är relevant, åtmindstonde så tyckte min handledare det.
då kan man ju fråga sig, ska det verkligen spela roll vem som rättar ens tenta? hade min handledare rättat hade jag fått G utan tvekan för hon tyckte min tenta va bra och att allt va relevant medans hon som nu rättade min bara tyckte att en av mina 3 frågor va bra och att den sista som sagt inte ens hörde till kursen!
sen tyckte hon att min teoretiska bakgrund va tunn, vadå tunn? vill hon ha en uppsats om varje teori eller vadå? genom det jag har skrivit så framgår det såååååå tydligt vad teoretikerna menar och vad dom tror på, vad mer vill hon ha? jag har till och med skrivit motargument!

men men, det är väl bara att skriva ner hennes kritik så jag vet vad jag måste göra bättre nästa gång helt enkelt.

ska plugga lite nu innan kim och jonas kommer hit och ska käka, sen blir det väl lite fest ikväll med :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0