praktik

till mamma: just nu jobbar han bara 5 timmar varje dag så barro klarar sig :D sen kommer han nog hinna hem på lunchen och gå med honom ja :D det löser vi vettu!

igår på praktiken fick jag lära mig att ta manuellt blodtryck, skitlätt! jag skulle kunna lära vem som hellst på 5 minuter bara man har tillgång på en sån där grej man pumpar upp runt armen och ett stetoskop :D

idag har jag fått ta bort en PVK (en sån där kanyl alla patienter får i armvecket där man kan sätta dropp mm), jag har vart med och tagit EKG, sattit fast "pluppar" på kroppen till ett EKG och sattit dropp :D det är skitkul på AVA!

nu ska jag plugga lite innan vi ska ut med barro och sen kolla på robinsson :D fick göra tentan på förmiddagen på onsdag med :D wii! då slipper jag missa massa och planera om basgruppen, kanon! nu ska man bara klara med med :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0