nej

kom precis hem från body balancen och jag kan söga att det var första och sista gången för min del tror jag. inte alls min grej. blev inte ens svettig :O blev mer anfådd av att gå upp för trappen från omklädningsrummen ju :P pilates och yoga va det typ, så nej, inte igen. känns som jag lika gärna kunnat stanna hemma och pluggat eller tagit det lugnt :P men men, nu vet jag ju att det inte va min grej :D

tänkte plugga lite nu, måste skriva lite om hur några ämnen är uppbygda, varför vi nu ska kunna det är en bra fråga. pluggar ju inte till dietist precis :P

färdighetsträningen gick kanon idga, kul hade vi med :D vi fick mata, tvätta ansikte och överkropp och borsta tänderna på varandra medans den man gjorde det på låg i en sjukhussäng. alla fick testa vara patient med :D hade dock inte behöft lägga ner så stor tid på maten man skulle ta med för alla ahndra hade bara en macka :S man skulle ju ha med mycket mer. smink va det bara jag som hade med också så det fick vi inte träna på :O vi skulle ju träna på det så jag fattar inte varför våran lärare inte sa något, jaja.
sen skulle vi bädda och byta lakan. sen skulle vi byta lakan när en av oss va patient och låg i sängen, även där fick alla testa att vara patient. tyckte ändå det kändes bra men man kan förstå att dom äldre på äldreboenden gapar lite när man ska byta lakan när dom ligger i sängen, dom kan ju inte ta emot sig lika bra om dom skulle trilla ur.

jahopp, dags för näringslära då.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0