linköping

svar till sandra: det förvånar mig inte ett dugg :P dom kommer sitta fast där resten av livet och ha ett skitjobb allihop men då kan vi se ner på dom och skratta ;) skämt å sido så får man väl ta tag i sitt liv nu när man har hela framför sig än när det bara är några år kvar :)

blev ingen träning, gud vad jag velar känner jag. sara ringde och frågade om jag ville komma in till linkan och fika och det ville jag ju såklart :D väl framme så blev det ingen fika, vi kollade affärer istället och jag hittade ett par chinos för 98:- :D rena fyndet! köpte ett par nya skor till gstar med för 149:- även det ett fynd och han blev jätteglad :D då blev jag med glad. hans skor som han har nu är så slitna att sulan snart inte sittar kvar :P  sen älskar ju jag att skämma bort honom :D

ska ta och fixa maten snart med, köttfärspaj blir det idag, goott! städat har vi gjort med, jag diskade och gustav dammsög och skurade så nu är det rent hemma, en stund iallafall..suck! tänkte damma sen.
ikväll blir det wipeout och sen söndagsparty.
börjar sent imorgon, hoppar första föreläsningen då det inte är något vi ska ha på tentan ändå, sen är den andra inställd så jag börjar kl 13, gött! ska plugga både innan och efter är det tänkt.
på tisdag har vi färdighetsträning igen, puls, blodtryck och andning ska vi prata om och påläst ska man vara med men då är det kanon att vi har en föreläsning om andning imorgon och att vi precis läst om blodtrycket :D
kanske hinner med scenariot lite imorgon med.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0