kul kväll

igår lagade jag mat till mig gustav jonas kim och tc, blev skeppargryta :D jonas älskar den så vi fixade den som tack för att han passade barro när vi va på kryssning, tror han blev glad :D matlåda till idag fick han med sig också.
sen satt vi här och drack öl och cider och testade lustgas, haha! skitkul! man könde sig skitfull i kanske 20 sekunder och satt bara och skrattade för sig själv typ :D måste vi göra om!

gick till eneida vid 21, det va lite folk där :) jag kom på att vi skulle köra så ska det låta så jag och david gick och skrev ner ord till låtar :D delade in i 2 lag men sen blev det sånt tjaffs om reglerna så vi kunde inte ens förklara reglerna eftersom alla pratade :P men tillslut blev vi klara. gustav och elin körde låtar en gång dom med, det va riktigt roligt :D

idag har vi 7 maskiner tvätt att tvätta eftersom vi missade förra veckans tvättid då vi var i götet. ska plugga också så jag blir klar med scenariot, bara en fråga kvar så det borde gå ganska fort. sen måste jag läsa på lite inför färdighetsträningen på måndag :D då ska vi bädda, mata varandra och tvätta varandra. vi ska ha med egen mat också, något att dricka, varm mat, kall mat och flytande mat. har ni förslag på vad man kan ta med? hade tänkt drickyoghurt som flytande och macka som fast (vi har på morgonen så då skulle man ta med frukostliknande mat) men vad ska man ta som varm mat? kanske skulle fixa varm choklad och ta med också, får fundera lite.

nu måste jag sätta igång, tänkte städa idag med så jag har fullt upp :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Anonym

koka ett ägg och ta med så värmer du det innan :) om ni har tillgång till micro alltså

2009-04-04 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0