hemma igen

då va man hemma från trollhättan igen. har haft skitkul!!

i torsdags blev det fika när vi kom och sen film, som vanligt lyckades vi hyra en kass film :P

i fredags åkte vi till gaddesanna på dagen och fotade lite :D barro badade!! trodde jag aldrig så rädd som han va för vatten när han va liten :P hoppas han blir en vattenhund som älskar att bada :D
käkade påskmat hemma hos pappa, supergott :D sen blev det fest på kvällen. emmas kille och hans kompisar hade hyrt lokal så vi åkte dit. synd bara att dom hade hyrt en stoor lokal men inte bjudit nått folk så det ekade typ där inne :P haha! vi åkte därifrån ganska snabbt. tig en sväng genom thn med mikalen och isabelle :P

på lördagen så grillade vi på kvällen och festade även då :D förfest hemma hos oss sen gick vi till lipz lagom tills det öppnade = gratis inträde + att man va säker på att komma in. tydligen massa folk där i torsdags och man vill ju inte stå i kö hela kvällen :P
gustav försvann så vi letade efter honom men han hade gått från lipz för att prata i mobilen :P när vi väl skulle gå för vi trodde han hade gått hem så mötte vi honom i dörren med immiga glasögon :P naaw.

på söndagen blev det käk hos pappa igen :D fläskfilé tror jag det va och potatisgratäng, mmm! på kvällen kollade vi på tv och åt godis, fast ingen va sugen på godis :P

på måndagen åkte vi och hämtade mamma, stefan och kurt (min morbror) på kusten, dom hade seglat upp båten under helgen. kollade på en film när vi kom hem sen bar det av mot mjölby igen.

idag har jag vart i skolan, ganska skönt att vara tillbaka :D dock blir man påmind om allt plugg man måste börja med igen :P ska ta tag i det imorgon för då är jag ledig :D wii!

tränade förut, böev aerobics och core, imorgon blir det med träning fast step och core :D gött att vara igång. behöver dock nya lite smidigare skor än mina klumpiga handbollsskor :P

nu ska jag duscha och sen är det dubbelavsnitt av desperate housewives :D ett måste!!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0