god natt

nu ska jag snart sova, ska bara borsta tänderna åså först. har vart ute med barro nyss med, en massa folk ute och festar idag :)

funderade lite när jag va ute och kom fram till att jag är oerhört glad att jag vet att jag inte kommer bo kvar här resten av livet! jag vet att jag ska härifrån, dock vet jag inte vart. det är inte det att jag inte trivs i mjölby men jag vet att jag kan trivas ännu bättre nån annanstans och jag är verkligen ingen småstadstjej! om mjölby nu ens är en småstad? håla kanske är bättre :P det positiva är att det är billigt att bo här när man pluggar :D
sen funderade jag på folket som bor här. vad gör dom med sina liv egentligen? jag kom fram till att dom gör inte ett jävla skit, inte vad jag har sett iallafall. sen har jag lagt märke till att alla röker också, vart man än går så är det nån som röker. alltså, jag anser att rökning är bland det farligaste man kan göra, det leder med stoooor sannolikhet till döden om inte annat "bara" KOL. men visst, vill man ta livet av sig väldigt sakta så är rökning the way to go liksom!
jag är ganska glad för att jag inte blivit uppfostrad här, undra vad jag vart för nån då? man kanske inte ska spekulera så men jag tror inte att jag hade vart som jag är nu i så fall, men men..vet inte om folk kommer ta illa upp av detta eller skita i det jag säger men efter snart 2 år här så har jag fått en ganska bra bild av människor.

lite kvällstankar såhär på helgen :D nu ska jag sova. god natt!!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag har oxå funderat i de där banorna, fast mest på våra gamla klasskompisar.. Hmm.

Pratade med Cigden förra veckan, de e tydligen VÄLDIGT många som bor hemma, hänger på Lipz å lever på mamma å pappa. Awesome!

2009-04-26 @ 15:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0