då var det dags

till mamma: tror jag vände på siffrorna, slutar 21.30, så ska det va :D

ska snart kila till pendeln och åka in till norrköping för första praktikdagen, ska bli kul! är dock lite nervös men det är väl alla :D

träning blev det igår, joooobbigt men kul! :D så det ska va ju.

har pluggat hela morgonen nu och hann bli klar med alla ämnena vi ska skriva om, ska bara ändra lite på bitar av texten för jag kopierade den från en annan grej där dom inte bryr sig om vi skrivit av, så för att inte bli anmäld för plagiat så ska jag skriva om den annars är jag klar :D göött! bara hälften kvar nu då, diskussion åså men det tar jag nu i veckan :D

gustav har fått timanställning på städningen med där jag jobbade :D wiii! så imorgon och på tisdag ska han gå brevid och kolla lite sen ska jag jobba i två veckor :D sen frågade dom om han ville ha mer jobb efter det så det bådar gott detta :D

alla bilder från thn kommer upp på bdb snart med hoppas jag, måste både orka och hinna :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt för honom, att han får komma igång och göra nåt. Hoppas det går bra med Barro nu oxå då när han får vara hemma själv, men Gustav hinner med att gå ut med honom på lunchen eller?

Jag hoppas att ni får det dättre nu då i framtiden, och inte behöver vända på varenda krona två gånger.

Lycka till Kram

2009-04-17 @ 15:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0