box

träningen gick kanon :D vi va bara 6 stycken där så instruktören han med att hjälpa och peppa på alla :D ska verkligen gå dit igen!
gick till måndalen när jag hade duschat och tagit på mig sköna kläder. drack en cider och tände en brasa sen gick vi :P jag är skittrött så jag ska snart sova, dom andra gick hem till david.
började lite med en uppgift vi har i skolan som ska vara klar på onsdag, fick lite dåligt samvete för att jag inte pluggat något idag men nu har jag börjat iallafall, borde inte ta allt för lång tid, hinner nog med resten imorgon :D

vi fick reda på hur nästa tenta ska vara uppbygd och det blir samma som förra gången :P så vi får väl se hur det går med tanke på att jag inte klarade den första, men som sagt, måset kolla på vad jag gjorde för fel så jag kan lära mig av mina misstag och inte göra om dom :D skulle inte frövåna mig om jag fick U för att jag skrev på fram och baksida på pappret för det fick man tydligen inte vilket dom inte informerade om när dom informerade oss om allt annat :O kasst! ska som sagt hämta tentan imorgon, hoppas verkligen hon är där så jag inte åker i onödan! sen på tisdag så ska vi ha återkoppling på tentan så vi som fick U får lite hjälp, jättebra verkligen! om det inte vore för att vi missar en viktig föreläsning :O dom ska ha i lkpg dagen efter men då missar man en viktig om man vill gå då istället så...missar helldre näringsläraföreläsningen på tisdagen en föreläsningen i medicinsk vetenskap på onsdagen. har hört från andra att tentan i medicinsk vetenskap var det värsta dom gjort, å andra sidan säger andra att HEL tentan är värst (den vi gjorde först nu). jaja, jag får väl vänta och se och bilda mig en egen uppfattning.

nu ska jag sova, ska bara borsta tänderna sen sover jag inom 10 minuter :D
god natt!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0