bilder

jajemen, nu ligger bilderna från trollhättan uppe på bilddagboken för er som vill se :D orkar inte lägga upp dom nån annastans heller så :P

ska ut med barro en sväng nu tänkte jag sen ska jag iväg till praktiken igen :D igår fick jag vara med när dom satte kateter, tog blodsocker, gav antibiotika, syrgas osv. fick även ta blodtryck på en patient. inte så svårt dock, man satte den där grejen runt armen sen tryckte man på en knapp på så va det klart sen typ :P syreupptagningsförmågan i blodet mätte vi också, gick på mindre än en minut :P men det är kul att se hur det går till :D
undra vad jag får göra idag.

imorgon börjar jag 6.45, dock kommer jag inte vara där förrns 7.30 för första tåget går inte förrns 6.08 så jag tar det och skyndar mig istället. snacka om att jag kommer vara trött då :D är hemma kl 23 ikväll och inte isäng förrns säker 23.30 sen ska jag upp 5.20 :S undra hur det ska gå :P

hoppas det går bra för gustav på jobbet nu med, han började kl 10 idag :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0