akuten

fick sluta en timme tidigare från skolan idag :D tack! säger jag bara annars hade jag fått stressa som en....ja. har käkat lite nudlar nu och duschat och packat så om 20 minuter ska jag kila till tåget och åke hem till sara. där ska vi göra oss iordning och sedan börjar förfesten till Akuten kravallen som är ikväll :D anledningen till att dom döpt festen till akuten är för att det är sjuksköterskor från lkpg som anordnar den :D ska bli skitkul! första kravallen jag går på så det är bara att dra på ovven och se glad ut :D

resten av helgen blir plugg :( förhoppningsvis på en filt uppe i parken :D myys!

nu ska jag försöka övertala gustav att följa mig till tåget, får se hur det går :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0