trött

igår va jag trött och idag är jag minst lika trött. låg i sängen till lite innan 13, gick upp och åt frukost och hamnade framför datorn. ska försöka komma ut och gå en lite längre promenad med barro och gustav om en stund :) måste komma ut.

igår när jag och gustav låg i sängen och kollade på tvgjorde barro oss sällskap :D han va hur mysig som hellst! han nafsade inte ens efter en en enda gång :D han bara låg och njöt av att han fick vara i sängen och att vi kliade honom :D ibland önskar man att han alltid va sån :D

ska nog kanske pussla lite idag med så jag inte bara ligger i sängen. igår fick jag ihop kanske 15 bitar :D och det är inte illa med tanke på att det som är kvar är svåårt.

sara den jäveln åker till trollhättan idag! gissa om jag är avundsjuk! jag vill med åka. jag är dock inte så avundsjuk på att hon ska åka buss till änta till gbg där pappa hämtar upp henne sen.

igår hade vi tvättid som sagt. jag skulle boka upp en ny tvättid och ser då att det inte alls va igår som vi hade tvättid :S men sen såg jag också att hela första veckan på septebmer så har ingen skrivit upp sig vilket måste betyda att nån idiot har bytt listan och inte skrivit upp dom som redan stog där. vi hade alltså enligt den listan inte ens tvättat förra veckan och vi tvättar alltid en gång i veckan. som tur va så skulle inte hon ha tvättstugan (som egentligen vi skulle ha haft) förrns kl 16 så vi hann med allt utom underkläderna som vi måst tvätta idag istället, orka.

så va det den där promenaden då. får se vad gustav tycker.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0