tjock!

det är precis vad jag håller på att bli :S måste sluta äta allt det där goda varje dag :P som idag till exempel, en godispåse och marängswiss, illa!! känner verkligen hur magen börjar växa, usch! från och med imorgon ska jag börja gå ut och gå varannan dag :D kommer ihåg att jag gjorde det ett par veckor när jag precis flyttat hit och det är ju såå skönt :D visst, jag är ute med barro varje dag men det är inte samma sak, han ska ju stanna var 10e metar och nosa så man får aldrig upp tempot. bränner fett gör man när man pronemerar med :D perfekt!
alltså, imorgon börjar mitt nya liv :D skönt!

haha, gustav ligger och kollar på barnprogram med Eva :D hon löser nått brott, eller hon förklarar hur man gör :D

barro kröp upp i mitt knä har framför datorn aldeles nyss, så söt! han fick knappt plats och det va tungt. sa till gustav att han skulle ta ett kort men han hann inte innan han trillade ner :(

blev klar med pusslet förut med :D wooho! måste fixa kanterna bara så den passar bra i ramen, hoppas det går att fixa med saxen.

har inte så mycket mer att skriva nu. händer inte så mycket på dagarna :( ska abslida lite nu så jag får lite gott samvete övet frossandet idag :P

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0