soppa

nu har jag bara himlen kvar på pusslet :D gött mos! men gud vad svårt det är med alla gråa bitar :S men jag ska allt klara det :D

nu ska jag fixa lite soppa och sen blir det top model för hela slanten :D efter det ska vi ta en sv'ng med barro sen ska vi hem till gustavs mamma och käka blåbärspaj som jag har bakat idag :D gooooott! kanske spelar lite kort med :D

måndag närmar sig och i helgen kanske mamma kommer :D hon ska hjälpa till att klä om soffan :D sen ska hon med till sjukhuset på måndag med :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hah jaa jag är me frusen, fan svin kallt;) om du menar den svarta dunjackan ja hade i vintras? :P på peakperformance affären i jönköping, fast de finns typ nått liknande på stadium osm inte kostar så mkt, dom e asgoa, fryser man inte;) hahah. faj babe jag är sååååå glad idag tack vare dig:D:D

2008-09-22 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0