röntgen

i tisdags var det dags för behandling, igen :( 6 timmar totalt var jag på sjukhuset :O ska bara ta 4 timmar egentligen men men. som tur va så hade jag med mig gustavs dator så jag kollade på 2 beckfilmer och la lite patians (stavas?)
tror jag är uppe 3 gånger per natt i snitt för att gå på toa nu efter behandlingarna :S vilket gör det svårt att sova. speciellt när det börjar bli lite ljust ute. jag har verkligen svårt för att somna om om jag väl har vaknat, tråkigt.

igår va det röntgen. hämtade upp sara och anna i lkpg som skulle förja med och vara lite sällskap :D vid 10 i 13 ringde dom från sjukhuset och frågade vart jag va. huh? tänkte jag, det va ju 10 minuter kvar tills jag skulle vara där, trodde jag :S pinsamt! jag hade alltså räknat lite fel. 13.30 skulle röntgen börja och man skulle vara där 90 minuter innan, vilket jag fått till 13 och inte till12, aj då! men det gjorde inget sa dom :D dom kunde ta en annan patient lite tidigare istället :P nästa gång ska jag nog räkna med miniräknare eller nått så det blir rätt :P
själva röntgen gick bra, hoppas bara att provsvaren är lika bra. vill inget annat än bli av med skiten.

pusslet går lite trögt nu med :( har inte hunnit pussla nu när jag har vart på behandling och röntgen men jag ska väl försöka mig på det idag :D

stensomnade innan 22 igårkväll och låg i sängen till 11 imorse tror jag. är verkligen skittrött :( va ute med barro en sväng förut, orkade knappt med det. ska iaf gå ner till tvätten nu och byta tvätt.

måste dammsuga igen. barro fäller verkligen all päls verkar det som :P vägde han igår med, eller om det va imorse. 33 kilo :D bara 20 kilo kvar nu då, kanske lite till, vem vet.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0