okej

som rubriken lyder så var mina blodprover helt okej inför morgondagens behandling, bra det, vill inte sjkuta upp det nått mer.

måste ringa syovägledaren på HU och fråga om mitt anstånd. har inte fått nått svar från dom än om det är godkänt eller inte. kl 14 skulle hon vara tillbaka igen så jag får testa då :)

har inte så mycket mer att skriva.

ska äta blodpudding idag :D älskart!!! nu ska jag försöka borsta barro lite. det ser ut som om nån har dragot loss all hans päls och lagt på golvet här hemma, fyy vad han fäller. ska dammsuga idag med.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hah ne har tänkt klippa typ 2dm, inte riktigt lika kort som dig;) är trött på mitt långa förstår du:P

2008-09-08 @ 17:34:10
Postat av: sara

hehe så du har köpt blodpudding nu? :P

2008-09-08 @ 18:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0