nervös

börjar bli lite nervös för vad röntgen ska visa på onsdag, men jag hoppas det ska gå bra :)

lyssnar på the wallflowers just nu, dom är riktigt bra!

har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. mamma va här i torsdags och sov över till fredag. vi åkte in till lkpg och kollade lite på tornby medans gustav hjälpte sin mormor med internet. h'mtade upp honom och åkte in till nkpg. parkerade på stationen för att se hur lång tid det tog att gå till skolan. tog 10 minuter ungefär så det va ju inte så farligt :D åkte tillbaka till lkpg och käkade ute :D jag hittade ett par skor med men jag va lite osäker så jag sket i att köpa dom. ska nog be mamma åka till din sko i thn och kolla om dom har dom andra jag testade som inte fanns i min storlek, tror jag tar dom då isf. vinterskor tror jag det va, eller dom va iaf fodrade en bit.

pusslat har jag gjort med. mamma köpte ett pussel till mig :D kul att ha ngt annat att göra än att bara kolla på TV.

imorgon ska jag ta en promenad om det inte regnar för mycket. duscha ska jag göra med sen ska vi hem till gustavs mamma och äta räkmacka, gott! där efter bär det av till hundkursen :D wiii! som jag har längtat! första gången skulle man komma utan hund så det är nog bara information skulle jag tro, men det ska bli kul :D

på måndag drar allt igång igen :( blodprov på måndag, behandling på tisdag och röntgen på onsdag. 2 veckor går så fort! tycker inte om behandlingen, för det första är det inte kul att sitta på sjukhuset i nästan 5 timmar, sen vet jag att jag kommer bli trött, jag kommer vakna mitt i natten och behöva gå på toan för det har jag gjort nu efter varje behandling så varför skulle det sluta nu? sen kommer jag ha den där konstiga känslan i kroppen :( jag mår inte illa men jag känner mig konstig, svårt att förklara. orkar inte med det! just därför är jag så bervös för röntgen :S det värsta dom kan säga är att det cellgiftet jag får inte hjälper så att jag måste byta sort :O det näst värsta är att det går väääligt sakta men att det hjälper. det bästa vore ju om dom sa att det har hjälp väldigt bra så att jag bara behöver 12 behandlingar och inte 16 :D då är jag klar i december istället för februari vilket är mycket bättre för då kan jag börja plugga :D jag är verkligen peppad att börja plugga nu! känner att när jag väl är klar med det så kommer allt bara flyta på :D jag kommer leva ett normalt liv med ett bra jobb :D man kan skaffa familj, hus, bil och allt annat :D det är bara ett hinder kvar till ett bra liv känns det som :D jag vill över det hindret så fort jag kan :D

tänkte avsluta med att säga att det va kul att ha mamma här :D vet inte vem som tyckte det va roligast, jag eller barro ;) tack för pusslet och blomman mamma :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du tyckte att det var roligt att jag kom, jag skulle vilja kunna ge dig så mycket mer, men det är svårt när du bor så långt hemifrån, och när jag inte är gjord av pengar. Vill bara att du ska må så bra som möjligt nu, under tiden din behandling pågår och även senare, jag tycker det är så roligt att du kommit in på skolan som du sökt. Ta hand om er och hör av dig om det är något jag kan hjälpa till med. Kram kram

2008-09-09 @ 13:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0