jahaaa

bloggandet har änna börjat avta en del. inte lika kul längre på nått sätt. eller jag vet inte vad det beror på. händer inte så mycket mellan inläggen så jag har inget att skriva.
har börjar kolla efter en vinterjacka och dom hade fått in på team sportia :D hoppas det finns en sån jag vill ha, nämnligen en med ludd på luvan :D i vinter vill jag hålla värmen! gick ju runt och frös ihjäl förra vintern i princip, inte bra! har hittat dom perfekta skorna med men det är tydligen inte bara jag som gillar dom för dom finns bara kvar i pyttestorlekarna som jag inte kan ha :( testade en storlek 40 men den klämde lite och givetvis fanns inte 41 vilket alltid brukar finnas annars. ni kan nog hålla med om att om man hittar dom perfekta skorna och sen inte kan köpa dom så finns det inga andra skor som duger sen :O är det inte så? det finns ju massa snygga en jag vill ha dom. ska ta och gå in på din skos hemsida och kolla om dom finns där :D smart!

idag har vi bjudit annike och kim på middag ;D thaigryta med ris :D sen spelade vi familje geni. tror inte det hette så men det är ett sånt spel iaf :D hittade det på City gross för 200, som hittat :D dom andra TP spelen gick ju på minst 500 :S jag menar, vem köper ett spel för 500 som man ändå inte kan en fråga på?
är ensam hemma nu iaf, eller ja, barro är också hemma men gustav är det inte. han och kim drog hem till jonas en sväng. får väl se när han kommer hem igen, ska ta en sväng med barro innan jag ska sova sen med :D inatt ska jag sova innerst så att gustav blir väckt när barro vill upp i sängen mitt i natten.

inatt sov jag inte alls bra. orkade inte gå upp på toan förrns kl 6 typ :( klantigt av mig men jag kände mig inte toanödig om jag inte tryckte på magen vill säga så jag tyckte det va onödigt :P

älskar dig gustav!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0