jaaahooo!

igår va jag inne i lkpg och köpte en ny vinterjacka :D skitnöjd! hade pratat med pappa innan om skorna jag ville ha med och han sa att dom säkert kunde ta fram något artickelnummer på skorna så man kunde ringa tex din sko i trollhättan eller göteborg så att han kunde hämta dom :D så jag passade på att gå in på din sko på ikano och fråga. först frågade jag om dom hade den i storlek 41 men det hade dom ju inte. frågade om hon kunde kolla inne i stan vilket hon kunde men dom hade inga kvar alls. frågade om hon kunde kolla i nån annan stad och det kunde hon :D "kan du kolla thn och gbg?" "nej tyvärr, jag kan bara se i våran region" fan tänkte jag, då är det kört! så började hon rabbla några städer, typ västerås osv. men vem fan åker ända till västerås för att par skor? till sist sa hon motala :D jag sken upp som en sol och bad henne ringa dom och lägga undan dom :D vilken lycka! åkte till motala och köpte dom på en gång :D

inatt har jag lyckats sova hela natten så jag va inget trött när jag vaknade :D tog en sväng med barro och käkade frukost när jag kom tillbaka. väntade på att gustav skulle bli klar så vi kunde gå upp till hans mamma :D skönt med en promenad till, såå bra väder ute nu ju :D åkte in till lkpg med annike, kim och sebastian för att köpa en doppresent till gustavs kusin som fått barn och sedan hem till gustavs mormor för att äta tårta :D gott!
dop om en vecka alltså. har aldrig vart på dop så vi får väl se hur det är. tror det blir gudstjänst först iaf? vad vet jag :P

hundkurs snart så jag ska väl ta något att äta :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

vi har visst vart på dop.. i karlskoga har jag för mig

2008-09-29 @ 20:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0