222

222 är tydligen antalet inlägg jag skrivit, ganska hurtigt om jag får säga det själv.

imorse var det min tur att ta barro. han hade väckt gustav vid 8 morgonen innan och morgonen innan det så när jag vaknade vid halv 7 och kollade på klockan va det enda jag kunde tänka på"snart väcker han mig" och då är det omöjligt för mig att somna om. vid 8 vaknade barro och ville ut. tog en kort promenad med honom och gick och la mig igen när jag kom in. somnade som en stock! gustavs klocka ringde. jag gissade att klockan va 11, varför skulle han ställa den på 10? kände att jag sovit länge för en gång skull men ack så lurad, klart han hade ställt den på 10! gick upp lite innan 11 och bestämde mig för att ta en lång promenad med barro :D det är faktiskt skönt att gå på mornarna, speciellt i skogen :D tog ungeför en timme, han nosade överallt och stannade och åt gräs i princip överallt, vilket jag ju iofs hade räknat med men det är rätt tröttsamt att vänta på ändå. när vi kom och gick förbi lundbybadet såg man alla A-lagarna på andra sidan mitt emot minigolfen, tror ni vet vart jag menar. dom va mer än vanligt och hundar hade dom med sig. första tanken va "hoppas dom har koll på sina hundar" andra tanken "alkohol och hundar är nog den sämsta kombinationen så dom lär inte ha nån koll". bekräftelsen kom när jag gick över den lilla bron mot minigolfen och såg 2 hundar (såg ut som 2 mindre shäferhundar) komma springandes mot oss, givetvis utan koppel. jag blev livrädd! vad fan gör man? barro blev minst lika rädd för dom hoppade i proncip på honom. ragg hade dom med. så jag gick emellan och försökte få bort dom mednas jag försökte lugna barro. så kom det nån annan gubbe som inte va A-lagare och hjälpte mig. han gav alkiskärringen en utskällning för att hon inte hade koll på sina hundar. hon hade då mage att säga att hon kände mig och sedan ge honom en utskällmning för att han sa att dom skulle ha hundarna kopplade! idiot!

fick världens idé om vad vi skulle hitta på idag med :D jag ville verkligen åka till äventyrsbadet i lkpg :D bada, det hade jag ju inte gjort på hela sommaren! ringde gustav men han sa att han inte tyckte det va nån bra idé med tanke på mitt immunförsvar :( han hade väl rätt men för säkerhets skulle ringde jag pappa och frågade vad han tyckte med, han höll med gustav.
ocj nej, jag ringer inte till mamma och pappa och frågar om lov för vill jag göra något så gör jag det och har alltid gjort det, fråga dom själva. det är bara det att dom säger så bra saker hela tiden :P som gustav, han sa bara att det inte va nån bra idé, pappa sa samma sak men gav mig en anledning. han sa att jag skulle tänka på att om jag blir sjuk så skjuts behandlingen upp och då kommer jag inte kunna börja skolan till våren som jag verkligen vill! man skulle kunna säga att mamma och pappa motiverar en :D

snart är det 2 månader sen jag drack alkohol och då menar jag inte ens en cider till maten :D är riktigt stolt över mig själv :D jag och gustav pratade om det där, att när jag väl får börja dricka igen, vad full jag kommer bli på ingenting då :P det är ju lite positivt. det negativa är väl att man kommer dricka som om jag aldrig haft uppehållet. nollningen blir den risk, om dom nu nollar på våren?
nollade dom dig Elin? är lite osäker på det där.

om 15 minuter börjar beck :D den alldra första beckfilmen. den måste jag se!

köpte lite godis förut med, gustav köpte chips och som vanligt när han köper chips och jag godis så är jag egentligen inte sugen på godis utan på gustavs chips :P jag sa det till han att hädanefter så får han välja vad jag är sugen på :D so clever!

ibland har jag funderat på att, är det jag skriver ens intressant att läsa? känns som jag bara bablar på om allt jag gjort men jag antar att om ni inte gillart så läser ni inte, också väldigt smart.

nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och kolla på beck :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sandy

det brukar inte vara någon nollningen på våren, de som blrjar då brukar kunna vara med på höstens nollning istället. lite trist

2008-09-14 @ 16:32:24
URL: http://sommarfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0