trollhättan

då vad det väl dags att skriva några rader igen, snart en vecka sen såg jag. åkte som sagt till thn i lördags och ryktet spred sig fort att vi skulle komma för redan i bilen ringde kim och frågade om vi va påväg och vad vi skulle göra när vi kom fram :P
tog det bara lugnt och spelade spel på lördagen. på söndagen tog vi det också bara lugnt :d väldigt skönt!

fikade gjorde vi i måndags, obligatoriskt givetvis :D emma och kim gjorde oss sällskap, trevligt!
under veckan har vi vart ute med barro, kollat på handboll i älvhögsborg, spelat kort ( :D ) kollat på tv, lagat mat och tagit det lugnt :D det är så skönt att inte vara hemma på nått sätt, man slipper tänka på allt :D

igår åkte gustav hem med barro :( saknade dom redan innan dom åkte i princip :( hatar att vara utom dom, usch! haha, gustav va lite klantig när han skulle ut ur p-huset, han tog inte ut svängen riktigt så han trodde han skulle klara väggen men det gjorde han inte så lacken på stötfångaren skrapades bort :P lite komiskt var det med tanke på att han retar mig för att jag backade in i en bil när jag skulle fickparkera sist vi va här :P mindre roligt är det ju för mamma och stefan med tanke på att det är deras bil :S

idag vaknade jag vid 10 och gick upp och la mig framför TVn :D låg i soffan till typ 18 på kvällen :D det enda jag gorde fram tills då förutom att kolla på TV va att göra mackor vid 12 som jag åt vid TVn och sen en macka till när mamma kom hem vid 15-16 tiden :P underbart!! inget dåligt samvete alls :D och allt bara för att man inte är hemma och har en massa att göra :P blev mest animal planet dock, lite TV4 fakta och 3an med annars fanns det inget att se :P

ikväll har vi käkat god mat och spelat kort :D när vi spelat ett tag upptcäkte jag att jag snart druckit 1,5 liter cola ikväll :S nooooooo! har bara hällt upp när glaset vart tomt utan att tänka :S fy på mig! borde ha tagit mineralvatten istället.

har fundetar på att börja göra 500 situps om dagen :D när jag inte är hemma så har jag ju inte abslidern med mig men så lätt ska jag inte komma undan :P tänkte börja idag men jag orkade inte, imorgon ska jag ta tag i mig själv. ska faktiskt med mamma till landvetter, hon ska jobba imorgon och leverera något dit så i brist på annat att göra på dagen så ska jag med :D
när jag kommit hem imorgon och mamma och stefan gått hemmifrån så kommer kim och emma hit så ska vi hyra film :D blir kanske lite godis med men det får man :P synd bara att man äter så onyttigt på veckodagarna så som bullar, kakor, glass och pizza :S då var vi där med dåligt samvete igen, fy på mig!

saknar gustav nått så otroligt mycket!!!!! och ändå så vet jag att jag ska hem på söndag igen så jag får träffa han då :D men det ä ju nu jag vill ha han här!
jag ska alltså kör pappa till flygplatsen i säve utanför gbg på söndag och sedan åka hem för att ta blodprover på söndag morgon och sedan behandling på tisdag :( så åker jag tillbaka till thn efter behandlingen och stannar 1,5 vecka till :D måste ju hinna med att fira thereses 20 årsdag :D

nej, nu ska jag väl ta och borsta tänderna och sedan gå och lägga mig :D

älskar dig gustav!!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0