tog i

ni som läste mitt senaste inlägg kunde läsa att jag ska börja göra 500 situps om dagen med start igår :D så igår precis innan jag skulle lägga mig så började jag...100 stycken blev det sen gjorde det ont i magen :P haha! dt dumma är att det känns som man gjort 1000 men efter 10 minuter så känner man inget :( synd bara att jag redan lagt mig då så jag orkade inte göra fler :P men det ska väl bli 100 stycken idag med, ska försöka med några till :D

var på landvetter idag med mamma. vi skulle leverera nått åt volvo aero. inte det roligaste jag gjort kanske men jag slapp ju vara hemma och ha tråkigt iaf :)

nu ska vi snart hyra film :D skulle tro att vi får stå nån timme på hemmakväll för att vi inte kan komma överens eller fö att vi inte hittar nån vi vill se, det brukar bli så :P tror jag ska köpa lite godis med, dock inte mycket. funderar på om man skulle gå till supermarket och köpa vindruvor istället :D mmmm!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0