rubrik?

tidigt tidigt imorse vaknade jag av att ett jävla billarm tjöt utanför! kunde bara inte somna om så jag låg och halvsov när bilen väl va tyst. gick upp kvart över 8 och tog en sväng med barro och åkte till vårdcentralen sen för att ta blodprover och dom va bra så det blir behandling imorgon :D bra!
när jag kom hem satte jag mig vid TVn en stund och efter ett tag så hörde jag att bilen fortafarnde höll på! vafan taänkte jag och kollade ut genom fönstret bara för att se att det va våran bil, hehe, oj då! inte bästa sättet att bli populär på bland grannarna kanske :P
gick ut till bilen och låste upp och kollade att alla dörrar va stängda och det va dom så jag låste igen och började gå tillbaka, hann inte långt innan den började ingen. låste upp och låste med nyckeln i dörren istället för att trycka på knappen på nyckeln för då startar inte larmet, började gå tillbaka men han knappt vända mig om innan det började igen :O jävla bil! den höll på såhär för nått år sen med. ringde stefan och frågade vad man skulle göra och han började förklara och jag fattade inget! det slutade ned att han fick ge upp och sa att han skulle leta upp en 9000 på jobbet och peka på det han menade :P det tog tid så jag ringde och väckte gustav som sov där inne och bad honom att komma ut :D efter mycket övertalande så kom han :D sällskap! det tog tid för stefan så jag ringde mamma och hon sa att vi skulle öppna och stänga motorhuvet så det gjorde vi och då slutade det :D underbart! har även gjort en polisanmälan, det ser nämligen ut som någon försökt bryta sig in i bilen :S och jag som trodde att mjölby va en hederlig stad, not.

på tal om inget så har dom där ungjävlarna som står utanför och röker haft sönder en puckoflaska så det ligger glas lite överallt. bra för barros tassar! idioter! vad fan tänker dom med?!fast man kan ju fråga sig vad dom tänker med som börjar röka i 7an? puckoflaskan veskriver dom jävligt bra, puckon!

vi tog en sväng till kavrnen sen. jag skulle hämta ut emla salva på apoteket som va slut och tur va väl det :O 230 kr för 5 små tuber på 5 mg styck, alltså en tub som man kan använda en gång! inte en chans att jag lägger pengar på det när det knappt hjälper då får det fasen göra lite ont när dom ska sticka i porten. gick förbi supermarket och handlade lite på vägen hem.

när vi kom hem fixade jag polisanmälan sen ringde jag och väckte sara och pratade en stund och sen tog jag den där cykelturen som jag gjorde i förrgår. har dock inte abslidat än så det får jag väl göra nu, orka! men måste man så måste man.
när jag kom hem var jag helt död men jag tog en långpromenad med barro ändå i skogen så han fick springa lite :D sen blev det top model 5 och sen mat :D mums!

linda har precis vart här en sväng med :D hon köpte baguetter och kola som vi åt jag gustav linda och kim :D tack! sen spelade vi famlijegeni som gustav vann men som jag skulle ha vunnit. såhär va det, jag skulle bara svara rätt på en fråga till så fick jag en sånhär fråga "av vilka tecken består morseafabetet av" jag svarade prickar och linjer men svaret va ju prickar och streck så jag fick fel! vafan :P det är ju samma skit! men eftersom det va min sista fråga så skulle ju den va helt korrekt :P in my ass! jag vann :D
hoppas du får det kul i stockholm/uppsala linda :D

nu ska jag abslida, 70 stycken, uuuh!

älskar dig gustav!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hederlig stad? haha! det var ju inte så länge sen det var skottdrama utanför zandra :P

2008-10-08 @ 17:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0