partyy i helgen :D

vet inte riktigt vad som är felet men jag har fått så jävla ont i lilltårna och blåsor på stortårna av mina gåskor :O fan vad ont det gör! nu kan jag inte använda några andra skor än mina converse och det gör ont i dom med. ska använda dom nån vecka nu så det går över :) vill ju kunna använda mina nya skor också, speciellt imorgon, men imorgon tror jag att jag tar dom ändå :D ska ju bara gå till och från bilen typ :D

idag blir det fest hemma hos zandra och eric :D ska bli skitkul! vi blir inte så många men det blir kul ändå :D idag hade jag tänkt stanna tills gustav ska hem, ska klara av det :D
imorgon ska vi på 30års fest i linköping :D lindas kille fyller år. det om nått kommer bli kanonkul! har inte träffat linda på jättelänge och sen att få komma ifrån mjölby för en gång skull med, gött!!!!

på söndag blir det dop med så lördagen får bli ganska lugn ändå.

idag har jag vart ute och gått igen :D abslidade med, 60 stycken på rad. det är mer jobbigt i armarna än vad det är i magen annars hade jag gjort mer.
har spelat lite kort med gustav med och kollat klart på dokumentären om Auschwitz har jag gjort med :D 3-4 timmar va den tror jag men det va det värt, helt klart!

om man skulle ta och göra sig iordning då.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

de ska bli sååå himla kul o ses igen:D



2008-10-03 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0